jueves, 1 de septiembre de 2022

 

Quan jo no sigui aquí


Si un dia jo ja no hi soc,

si la veu meva se'm trenca,...

i no sento dolor

i no sento temença...

 

Pren tu la veu per mi,

digues ben alt i clar

allò que no vaig dir:

Que he estimat i fort!

 

El gran plaer sentit

per nostra terra esplèndida,

les valls i les muntanyes,...

la llum i la foscor!

 

Els camps floriran tots

els ocells cantaran,

ningú s'adonarà

quan jo no sigui aquí.

 

El riu correrà avall

al mar hi haurà coralls,

i peixos i gavines,...

quan jo no sigui aquí.

 

Seguirà el que he estimat

el meu desig, el plor,...

la joia i el dolor,...

quan jo no sigui aquí.

 

Els arbres floriran

i amb ses branques obertes

potser em diran adéu,

quan jo no sigui aquí.

 

Tot seguirà igual

primavera i tardor

ningú trencarà el plor,

quan jo no sigui aquí.

Marvola

Imagen:https://www.blogger.com/

No hay comentarios:

Publicar un comentario